8 augusti sommarlov 2008

Fredag - Göteborg & 60 års firande hos Janke.
Vaknade vid 9 eftersom vi skulle till Göteborg och sedan på släktmiddag/firande vid Uddevalla. Dessutom skulle sara jobba, så vi var tvugna att göra vid oss.

Vi käkade frallor medfamiljen och gjorde vid oss. Jag packade och sara cyklade iväg mot Väla & jobb. Sen blev jag SUR på mina föräldrar eftersom de var så SEGA! Men till slut kom vi iväg! Vi körde vid 12-1 kanske? Vi var i Göteborg vid halv 3 så vi käkade snabbt på McDonalds sedan gick vi lite i stan.

På monki köpte jag 2 blusar och ett linne. Sen var det dags att dra igen. Till Janke & släkten!
Vi var där vid 6 (tar en timme från göteborg). Käkade en supergod röbetsgryte grej före maten som var sjukt god! Sedan oxfilé med potatis och kantarellsås! MUMS! Sen till efterätt var det typ paradis eller något sånt. Gott!

Sedan vid 11 halv 12 stack vi hemmåt eftersom det skulle ta oss 3 timmar att köra hem.

Sov i bilen, skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0