6 juli sommarlov 2008

Söndag - Skateparken
Jag & Elin skulle träffas idag. Ja... Elin som jag umgås 24/7 med, typ... Idag skulle vi träffa. Idag var sista dagen vi kan träffas på riktigt, på ca 1 månad. Sen åker jag till stockholm, hon när jag kommer hem till gothia, sen börjar jag jobba 3 veckor & hon 2. Hon jobbar denna veckan också, så ja... ni är det  1 månad kvar tills vi kan vakna på morgorna och springa och träffas som förr! Det kommer jag sakna!

I allafall vaknade jag lite sent, vid 1. Eller halv 1, men michelle. Jag väntade på att mamma skulle komma med frukost (var i väg och handlade det) och på Elin. Vid halv 2 kom både mamma & Elin med sällskap & frukost. Vi satt och käkade. Innan vi stack ner till stan klippte jag ELin, hon blev hur fin som helst.
Sen stack vi ner till Skateparken vid norrahamnen och satt där tills Elin skulle iväg. Älskar skatestil (men inte den jätteoversize, utan mer den typ lite slitna, snygga & brunhåriga typen)... Jag satt kvar till klockan 5 kanske & bara njöt av att ha sommarlov, bara sitta på en bänk, låta alla tankar forsa genom huvudet och sedan stanna kvar som en liten sten.

Sen stack jag hem eftersom vi skulle käka hos grannarna. Så klockan 6 kanske... var det mat. Vi käkade kycklign och rester från gårdagen. Det var grannen/ en av mina bästa vänner som konfrimerades.

Sen bestämde jag & Michelle att vi skulle åka skateboard, så vi tränade ganska mycket den dagen. Om & om igen. Typ 2 timamr kanske?

Sen kom Elin igen (hon hade stuckit ut med båten) så stack vi ner till gröningen för att bara hänga. Vi handlade risens, bravo &  chips - pringels. Så satte vi oss vid hamnen och käkade. Mysigt. Sen kom emma. Bara hängde vi. Sen träffade vi sara som följde med mig och emma hem till mig. Elin var tvungen att sticka eftersom hon skulle jobba dagen efter.

Så jag, sara & emma stack hem till mig och snackade och satte på Fool´s gold. Tror jag. En grymt bra film!!!

Sen somnade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0