6 augusti sommarlov 2009

Torsdag!

Jag försov mig till klockan 08.15 då mamma kom in i mitt rum och inte undrade om jag skulle till jobbet. Jag gjorde snabbt i ordning mig och stack 08.30 till jobbet.
På jobbet var vi 4 vuxna och 3 barn. Så vi gick till den stora lekplatsen och lekte med barnen. Jag gungade och lekte med lilla Theo. Sedan gick vi in och tvättade händerna, duktade innan lunchen. Efter lunchen läste jag bok i solen, Moncias sambo kom, vi lagade chokladbollar och fixade med bilder till en miniplansch.

Jag slutade vid 3 och stack hem. Vid 4 tiden stack jag och mamma ner till stan till banken för några ärenden. Sedan stack vi hem. Sedan läste jag och badade med pappa. Sedan stack jag och Sara och hyrde film och köpte godis. jättemysigt!!!

Jag och petter åt fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0