6 augusti sommarlov 2008

Onsdag - jobb 8,5 timmar, träning!
Denhär dagen är ganska lätt att beskriva. Vaknade 15 i 9, gick upp drack min chokladfrukost. Stack ut och började skrapa de gröna halyisenerna (??) sedan även vår vita staket.

Sen fixade jag våra utemöbler (dynorna), städade peppz (min bror Petters) rum. Sen fixade jag även akvariumet som jag inte har gjort på ca 1 år. FYSKAMM! Jag gjorde även lunch och lite annat!

Sen stack jag & Emma vid halv 6 ut och joggade, muskelträning och lite nyttigt. När jag kom hem var det middag och nu sitter jag här.

Ska snart ta en dusch och sedan kolla film med peppe, viktoria och olivia.



Innan jag stack ut och tränade.

Puss på MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0