30 juni sommarlov 2008

Danmark...
Vaknade i rimlig tid och bestämde mig för att jag ville till danmark. Jag väckte mamma och tvingade med henne. Och snäll som hon är lådsades hon tyckta om idén! Hoppas hon gjorde det också!

Vi flumma hemma och ville ta med ina (en granne på 3 år som var på dagis). Så det tog lite tid. men till sist fick vi med oss ina till båten (hon var superglad att få följa med oss). På båten käkade jag rostbiffsmacka m. citronvadne eller vad man säger i danmark. Väl i land gick vi till Tiger (10-20 kr affären), köpte träarmband!

Sen köpte vi glass och stack hem. Väl hemma bloggade jag en del och bestämde med mina vänner att sticka ner till Mezo:

På kvällen mötte jag Elin, vi stack till Disa mot Mezo där vi träffade Ida. Köpte Chai Latte (vilket var den äckligaste jag någonsin har smakat) och kladdkaka. När vi var mätt och belåtna snackade vi lite. Sen ville vi sticka till Mc Donalds och käka! Sagt som gjort!

Glassmannen Elin :)
Sen bestämde vi att alla skulle sova över hos mig, och det gjorde alla. Vi somnade till Mean girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0