30 juli sommarlov 2009

FREDAG!

Jag började med att dega i sängen, kolla film, internet och bok. Det underhöll mig till klockan 2 ungefär. Då stack jag in till Michelle jag egenteligen skulle vara med. Vi snacka om allt mellan helsingborgsfestvalen och killar. Eller man kanske ska säga HELSINBORGSFESTIVALEN INKLUDERAT KILLAR.

Sedan stack jag ut och sprang men det var för varmt så jag orkade inte med mycket. Sedan duschade jag mig och gjorde vid mig och stack och handlade med pappa. Vi hyrde Taken som jag inte såg var Taken fråns vi hade stuckit. Jag hade redan sett den så vi fick byta, jag valde Marley and me. Hahaha! Typiskt mig.

Efter middagen frågade jag sara om hon ville komma hem till mig och det ville hon. Det är något speciellt med sara och jag kan verkligen inte komma på vad. Hon känns som jag vet inte... en partner. Det där lät väldigt... homosexuellt, men som en inneboende eller något. Syster? Jag vet inte men jag känner verkligen att vi typ nästan är syskon, som om vi känner varandra fullständigt. Vi har samma drömmat och allt!

Vi snackar alltid om saker jag ALDRIG snackar med någon anna, exempelvis inredning! Vi kollade Marley and me. Sara stack vi 12-tiden. Då kom mamma upp och vi läste.

Jag läste Eclipse (Twilight uppföljare) och den var så bra att jag inte la ifrån mig boken fråns huvudhandlingen var över, klockan 3! Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0