30 juli sommarlov 2008

Onsdag - sol & bad med michelle, EH på kvällen!

Michelle vaknade hos mig, vi gör ofta så att vi bestämmer att vi ska sova över, sover och hitarr på något random spontant dagen efter. Idag badade vi eftersom vi trodde det var sista bad/bvra dagen.

Vi var iväg ganska sent, men vad gör det?
Vi baaaddaaadddeee hela dagen. Solade kanske sammanlagt 1 h av hela tiden vi var på stranden. Michelle är en fisk, likadan är jag. Vi är mer under vatten än över. Vi verkligen simmar, står på händer och allt under vatten. Mycket roligare då!

Sen stack vi hem och "jobbade" lite. Kanske ska starta ett miniföretag med henne, men det är inget jag pallar skriva om nu eftersom ví inte vet om det kommer bli av.

Sen lite senare gjortde jag vid mig och stack ner till expressohouse (EH) med mina vänner Elin & Elin. Beställde latte i stället för Chai latte, men dock började jag gilla det. Sen kom även Sara. Snackade & GJORDE ett VAD! Om att cykla mellan 2 tjejer, om jag gjorde det fick jag 20 kr. Det är inte kul i efterhand, men det var 2 speciellt tjejer. Jaja, ni fattar inte. Sen följde Elin mig hem. Vid 11 var klockan då.

Sen hämtade jag Michelle vid halv 12, 12 för att sova över hos mig. Vi somnade till TITANIC! Hahahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0