3 juli sommarlov 2009

Fredag
Sista dagen åkte vi från den lilla byn när primosten in till primosten. Jag fick prova på att segla och denhär dagen fick vi inder ca 2 timmar den bästa segligen på hela veckan. Det var mycket vind o.s.v. Det var underbart att sitta på båten och vila/sola. När vi kom till primosten åkte jag, nina och torbjörn in till land för att kolla läget plus handla lite. . Vi handlade bönor och glass sedan åkte vi tillbaka till båten och åt bönorna och badade. Sedan spelade vi barnen lite kort på båten och gjorde sedan vid oss för att åka in. Vi separerades, så vi barn gick och kollade lite på stånden. Sedan stack vi in till gamla stan för att kolla lite där. Där mötte vi upp föräldrarna och gick längst upp på ön för att äta på en restaurant. Där vart det underbar utsikt. Jag ät oxfilé med pommes, grymt gott! Sedan gick vi barnen och kollade på lite uteställen men det var i princip helt dött så efter at ha tagit varsin drink stack vi och handlade chips och satte oss på båten och spelade kort.
Sedan gick jag och Nina ner och la oss och snackade flera timmar, tjejsnack om digitalbögar o.s.v.



Gamla staden är lite en utbukt och längst upp (vid spetsen) satt vi på en supergod restaurant. Primosten DAGTID.

Primosten NATTID.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0