3 juli sommarlov 2008

Fredag!
Idag stack jag till Elin som vanligt för att sola. Blev lite sen, men det gjorde inte så mycket. Vi solade till ca kl 4. Det blev ingen lunch.

Sen bestämde vi oss för att sticka ner till stan för att köpa glass, där såg vi korvmannen. Ni kommer aldrig fatta vem det är. Men i allafall, Helsingborgs enligt mig snyggaste kille! Sen stack vi till Mc Donalds för att käka. Sen stack vi ut med Elin och hennes föräldrar med deras båt.
Gissa vem vi ser... korvmannen :)

Vi badade från båten, drack cider, sola och hade trevligt. Sen gick jag hem för jag älskar att promenera. Milen (som jag förövrigt har slutat med, gav i allafall promenixlust).

Sen gjorde jag vid mig lite, mötte ELin & Carro, så gick vi in mot kärnan. Hif match mot Gais. Gissa vem vi ser... korvmannen! Haha. Jag tänker inte berätta mer om det, hoppas jag kommer komma ihåg allt ändå! Gröningen - vända - de m. motsatt håll - samma för oss - köpa mer Elin - de mot gröningen - vi ett annat håll.

Sen var vi på görningen och satt vi stenarna, men Carro tröttnade och cyklade hem. Efter ett tag bestämde vi oss för att sticka hem. Och vem kommer förbli med sin longboard? ... korvmannen!


Ganska många gånger på en dag va? :P
Sen stack jag & Elin hem till mig och sov här.
En av de bästa sommardagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0