29 juli sommarlov 2008

Tisdag - jobb, pålsjö, michelle.
Om ca 3 veckor börjar skolan igen, det fasar jag över!
I allafall vaknade jag vid 10. peppebror kom hem med frallor, det uppskattades rejält! Sen började jag jobba genom att måla ett staket! Det var faktiskt ganska kul!

Sen vid 2 tiden kanske, stack jag, mamma & pappa ner till stranden. Vi badade (simmade till stranden mellan pålsjö & fria. Där är det fint). Sen käkade vi glass, Sandwich, drack cola och läste på boken "Pojken som inte fanns".
Vi stack hem vid 4-5 tiden kanske. Sen låg jag ute i en av våra nya solstolar jag bloggade om och fortsatte på boken, den är bra! Jag har läst den innan, men den kan man nog inte läsa förmånga gånger.

Sen gick jag in och badade och bara slappa! Det är så skönt! Dessutom käkade v i tidigt idag, så det var ungefär mat på direkten. Jag fixade lite på mitt rum också!

Sen stack jag in till Michelle, vi skulle kolla med att starta eget och hade nu skicka iväg mail. Väntar med spänning!!

Sen stack vi för att ta ett kvällsdop hem till sigge för att hämta henne, sen stack vi ner och bada. Men det var så sent så man såg inte botten och vad som var där, det var läskigt eftersom jag hatar krabbor, tång och allt sånt! Typ en fobi! men jag funderar på att övervinna den genom att gå på tång, vad sägs som det?

Sen stack vi hem till sigge för att lämna av henne, klockan var då halv 11 och mörkt i skogen! (sigge bor på ena sidan skogen och jag på andra). Det var GANSKA läskigt att gå igenom skogen med michelle. Dessutom såg jag massa i syne, bland annat en man under bron, ÄCKLIGT LÄSKIGT!

När vi kom hem anfådda och allt tog vi oss varsin jordgubbssmoothie m. mango i och tittade på Autumn in New York, en sjukt bra film! And now, we´re here!!!

jag skrev inlägget nu för att jag inte skulle glömma! Jag sticker i övermorgon, så måste skriva om morgondagen i morgon kväll, annars kommer det vara ute ur mitt huvud redan... ja.. innan jag kommer hem!

Sen ska jag lägga mig, är supertrött!!! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0