28 juli sommarlov 2009

TISDAG

Vaknade ganska tidigt för att hade varit uppe så sent hemma hos Emma. Jag skulle fixa emmas och mitt bästis armband och gick in till emma som packade. Stannade där tills jag och pappa bestämde oss för att spela tennis. Mamma och jag körde och handlade och skulle fixa med armbanden men hann inte. Vi stack istället till Tam tam och kollade på kläder, sedan ut till Citygross för att handla mat. Jag handlade lite snabb mat för att kunna spela tennis.

Sedan stack jag och pappa och spelade tennis. Kom hem till maten vilket var svensk makrill. Sedan stack jag och mamma och handlade Twilight som vi kollade på kvällen. Sedan kollade jag på extramaterialet och mös till en ljud-bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0