28 juli sommarlov 2008

Måndag BIG BUDDAH!
Efter en äcklig, nyttig frukost vid halv 12 stack jag & peppe hem till Mara för att köra ner till Big BUDDAH! Vi var i stan vid klockan 1 och satte oss och käkade. Supergod mat har det där. Innan vi stack till bilen igen gick vi in om affären staken & veken, de har världens finaste typ.. anika saker där!

Sen stack jag, peppe & sigge till stranden för att sola & bada. Jag & sigge låg i hela tiden förutom när vi käkade glass vilken som redan hade smält, jag tog kola & lakris. inte gott :S Sen stack vi till frisören för Sigge skulle klippa sig, hos Johanna, mettes gamla lokal. Sen stack jag hem. Skulle egenteligen då hänga med till Malmö för att se när viktoria tatuerade sig, men jag mådde inte bra. Så jag stannade hemma och dessutom hade jag bestämt med en kompis Elin.

Elin kom hit så skulle vi ta kvällsdopp. Elin B, pappa & sigge skulle också med. Vid 8 kanske... hämtade vi sigge. Vi kom inte hem fråns halv 10. Haha. vi badade länge, de var skönt! Sen byddge vi sandslott!

Mara körde mig hem och Elin skulle egenteligen komma, men hon mådde dåligt. SÅ jag slappade resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0