26 juni sommarlov 2008

Vaknade vid 10 men jag gick inte "milen" eftersom Elin skulle komma hem till mig. Vid halv 1 kanske sms:a vi och bestämde att vi skulle ses hemma hos mig när Elin var klar.

När hon kom så bakade vi scones eftersom varken hon eller ja hade käkat lunch, tog lite tid eftersom jag inte var någon mästekock och hällde först i för mycket mjöl, sen mjölk o.s.v. Efter det kollade vi DH i typ 2 timmar. Aldrig för mycket DH! :D

Sen stack vi hem till Elin för att spela The Sims 2, dock gick det inte så bra eftersom vi inte kunde fusket. Och vi ville spela med "the motherload". Haha. Jag vet att fusket bara heter "motherload". Vi döpte familjen till "lamkotlet" (felstavat, jag vet). Och pappan hette "Biff" mamman "?" och dottern "Lisa".

Sen stack vi hem till mig och käkade sen chattade vi lite (CRAZY! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA). Efter det kollade vi DH! Sen tröttnade vi, Elin stack hem och jag somnade.


Tack för en superkul och mys dag elin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0