25 juni sommarlov 2008

Idag skulle jag träffa underbara Anna, vilket jag också gjorde. Vid kl. 11 sms:a jag henne att hon kunde komma vid 1 eftersom jag va tvugnen att massera mamma och hon mig (båda hade sovit konstigt), käka frukost och städa mitt rum. Jag blev klar vid 15 över 1, så jag la mig ute och solade en ministund innan anna kom!

Eftersom vädret blev förvånansvärt bra! Stack jag och anna ner till Icahamilton för att köpa Brownie och ramlösa, vi satte oss på stranden och snackade och fikade. Bland de mysigaste stunderna nu i sommar, verkligen. Sen stack vi och (anna) solade solarium medans jag gjorde SERIÖS träning, noooot.

Vi gick sedan strandpromenaden hem och kollade på "What happens in Vegas" tills anna skulle dra hem. När anna hade stuckit skulle jag och mamma sticka ut och gå. Vilket blev en timme försenat. Men väl ute vid 6 gick vi till norra hamnen. Var inne i ca 5 Ica butike för att hitta superstora, mörka men ändå hårda bigaroer (körsbär). Hittade de på sista stället, Hamilton. Så vi köpte 1 kg, satte oss vid stranden och käkade.

Sen gick vi hemmåt och träffade Anna och hennes mamma som också var ute och gick. Snackade en stund och gick sedan hem. När jag kom hem käkade jag Grönsakswook m. fläskfile och nudlar tillsammans med DH! (L) Hahaha. Sen satte jag mig vid datorn.

Nu ska jag lägga mig till Dh (L)

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0