25 juli sommarlov 2009

Helsingborgsfestivalens sista dag, lördag.

Jag och Emma hade dagen innan planerat att vi skulle se hur Helsingborgsfestivalen var på dagen. Med alla stånd o.s.v. Men när jag vaknade vid 11 tiden började jag med att baka en morotskaka mamma skulle ha till gästerna Charlie, Helena och Hans (Min syssling, hennes man och hennes son) på kvällen. Efter det stack jag och Emma ner tills tan vid 5 tiden för att kolla in stånden. Sedan vid 6 tiden stack vi hem till mig för att äta. Vi åt räkor.

Sedan gjorde vi vid oss upp på mitt rum och taggade inför sista dagen på festivalen. Vi ville egenteligen till peppes kompis som egenteligen skulle han något men sen blev inte det av så vi stack ner till stan.

Där träffade vi B. Sedan träffade vi D och L. Hahaha, Jag nämner inte namnen, jobbigt. Vi stack till öltälet och träffade Elin, Malin, Olivia och Ebba. Emma träffade S på salsagolvet och jag fick ett ragg. Haha!!!

Sedan sprang vi lite rundor... KOllade in alla åkattraktioner. På vägen hem träffade vi ebba och sedan Elin. Elin hängde med några killa (som jag förövrigt träffade här om dagen inne på t-store, PINSAMT). Hahaha... eftersom jag hade sagt till dem att de inte tyckte om oss... hahahaha!

Sedan stack vi hem och käkade chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0