24 juni sommarlov 2010

Dagen började med att Sören som jag hade råkat sms:a till dagen innan att han skulle väcka mig halv nio (vilket för övrigt var 1 timme för tidigt) och sova sött vilket egenltigen var ett sms till min mamma. Jag orkar inte gå ner för trappan och säga till henne utan skulle göra det enkelt och sms:a henne att hon skulle väcka mig halv tio som blev halv nio i sms:et till Sören också för den delen. Jag ringer och Sören svarar, inget mer med det.

Halv nio vaknar jag dagen efter, trött som jag är svarar jag:
"Hej det är Cajsa". Då svarar Sören "Hej det är Sören. Du bad mig väcka dig, det var nog ett sms till din mamma, men tänkte att jag kanske skulle väcka dig!". Paff som jag blev förklarar jag hur det hela låg till tacka och önskade honom en trevlig dag. Trevliga Sören!

Vaknade en timme senare av MAMMAS mobil som var hela planen från början, haha. Vid halv 9, klädde på mig och fixade mig för att möta Anna vid kiosken klockan tio. Vi gick en lång promenad för upp till statena och svänge mot olympia genom långvinken ner till stan genom strandpromenaden till tinkarps, vände upp till mig för att ta ett glas vatten sedan gick vi till anna för hon skulle jobba. Där sa vi hejdå och så sedna gick jag hem. Kom hem halv ett, hade gått i två och en halv timme, ganska långt! Trött som jag var la jag mig och vila och sedan duschade jag.
Vid 1-2 tiden kom mamma hem med frukost, flingor som vanligt, god vana, hehe. Sedan solade jag och mamma ett tag för att få lite bränna och inte komma likbleka till SF! Efter det stack vi vid fyra tiden ner till stan, först skulle jag göra ett ärende på Nordea vilket var stängt så vi drog till hm. Innan dess träffade jag Disa på stan en snabbis, kul! På hm köpte jag ett par söta shorts. Sedan stack vi till knutan och käka mc donalds, hehe för vi skulle fixa med mitt jojokort innan jag åker i morgon.

Sedan stack jag och mamma till väla för att fixa lite. Jag köpte min "you must have this" nagellack som var ett måste. Sedan köpte jag även c/senilsnören till ett par kommande glasögon, hehe. PÅ TAL OM DET, varfan är mina ray ban pilot? Ganska bra att ha med sig, waaa! Sedan skulle vi lämna datorn med glömde lappen hemma så fick sticka hem om. Åkte till stället och lämnade in datorn och jag stack inom rusta för att händla något till pappsen.

När vi kom hem stack vi inom grannarna och gav dem lite info, hehe. Hemlis! Sedan stack vi in till Michelle, jag norpade middag där, supergott! Tack Susanne. Sedan satt jag och pratade med ett tag. Sedan när jag kom hem kom Gustaf hit som varit i Texas ett år. Kul att se honom, hans dialekt!

Sedan kom Sara och vi snackade, sa hejdå, kollade usa saker och mös. Självklart drack vi te! Sedan vid 23 tiden kom hennes mamma och hämtade henne och jag började fixa det absolut sista inför resan. Ready set go!


Kommentarer
Postat av: Sara

åh vad jag kommer sakna dig!

kommer powerwalka förbi ditt hus och kolla läget ;)

ha det bäst nu älskling, och shoppa sönder! du är världsbäst! <3

2010-06-24 @ 23:47:46
URL: http://sarafriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0