23 juni sommarlov 2010

Vakade vid 11 tiden av att min bror stormar in i rummet, internet har kommit! Så han satt och fixa med det, självklart firade jag med att sätta mig vid internet på momangen. Har suttit på mobilt i någon vecka och för några dagar sedan slutade det fungera så internet var väldigt behövligt.

Jag gick ner och käkade flingor som vanligt och sedan stack jag upp och började ladda musik har inte haft internet ju så det fick bli idag. Satt i någon timme och fixade med ipoden, en 24 timmars lång resa kräver bra musik, godis och tidningar eller vad säger ni?

Sedan fick jag massage av mamma då jag sov konsigt och var stel, kan vara för att jag sover med öppet fönster. Sedan vid 3 tiden började jag städa huset, städade i 4 timmar med någon liten paus för cola zero och persikor, mums! Vid 7 tiden käkade vi, det blev kotlett, potatissallad och god sallad.

Efter middagen satte jag mig vid datorn, visst blir man nörd på sommaren? Sen vid 9 tiden kom Sara hit, då gick vi ut och gick. Gick milen med en genväg för att hinna med solnedgången som vi missade. Sedan gick vi hem till mig för att dricka te. Mysigt.

Sedan fixade jag lite på mitt rum och kollade the butterfly effect 2. goodnight







Fler bilder kommer i morgon om jag hinner lägga upp. Exakt 30 timmar och 7 minuter tills jag åker hemmifrån - längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0