23 juni sommarlov 2009

Tisdag - Solade med Emma

Idag skulle jag egenteligen packa eftersom vi dagen efter skulle sticka, men jag brestämde mig för att ta vara av solen och gick tillsammans med emma ner till stranden för att sola och bada. Jag ville ta ett dopp dels för att det var den 22 juni och jag hade inte tagit mitt första dopp och dels för att jag dagen efter skulle åka till kroatien och jag ville jämföra värmen i kroatiens vatten med här i sverige.

Sedan gjorde vi fläderblomssaft vilket inte blev jättelyckat, men så är det! Vi lyckades förgifta saften (Y)

Sedan på kvällen packade jag klart det sista eftersom vi skulle sticka tidigt dagen efter. Jag skulle även städa men eftersom jag packade så sent så hann jag inte städa och sopade undan de värsta. Sedan fixade jag även musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0