23 juli sommarlov 2009

Torsdag - Barkaby, Disa.

Först efter att jag ätit frukost och mamma o peppe vaknat stack jag och pappa till barkaby för att kolla på outletten för att se om jag kunde hitta några jeans. Miss sixty hade fortfarande inga jeans (inte förra året heller). Jag gav upp hoppet men sedan hittade jag inne på Fornarnia ett par fina jeans som jag trivdes i!

Sedan stack vi hem och gjorde vi det sista och satte och i bilen för att sticka hem! Vi körde inom Tveta för att lämna nycklarna och sedan käkade vi på Mc dondalds vid 3-4 tiden.

Vi var hemma vid 9 tiden. Då stack jag snabbt hem om och bytade om innan jag stack till Disa. Där träffade jag emma, elin, elin b, iris och massa andra trevligt folk! Vid 12 tiden stack vi ner till festivalen då det slutade regna.

Där träffade jag en liverpool kille, käkade marrängswiss på mc dondals, kollade ett dåligt band, träffade kompisar och hängde.
Stack hem vid 2 tiden då vi hade hamnat vid seven elven med en spanjor som var hög eller något.,

Först gav han oss - vilket vi såklart inte tog emot - en vodkaflaska, sedan ville han dela en korv med 3 stycken. KOnstig kille... man... spanjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0