22 juni sommarlov 2010

För 365 dagar sedan gjorde jag detta:
Jag och mamma gick upp klockan nio, vi ville vara i stan när de öppnade eftersom jag hade kollat in lite kläder från bland annat store och Zebra. Vi stack tills tan och in i affärena. Jag köpte 1 vi tröja, 1 par leggins, 1 par vita shorts, 1 tunika, 1 klänning och 1 blus. Bilder kommer kanske upp någon gång.

Sedan beställde vi nr 24. kycklingspätt med jordnötssås med Big Buddha. Super gått och sedan solade jag.

På kvällen stack jag och min mormor och tittade på Män som hatar kvinnor tillsammans. Jag har reda sett den 1 gång, men morfar ville inte kolla på den med mormor så jag ställde glatt upp!


365 dagar senare gör jag dethär:
Vaknade vid 10 tiden och satte mig vid datorn som vanligt. Alla dagar börjar se likadana ut så man kommer knappt ihåg vad man gjort. Jag åt frukost och sedan började jag städa källaren. Jobbade i 1 ½ timme och sedan käkade jag lunch. Sedan solade jag en liten stund vid 2 tiden och sedan fortsatte jag en halvtimme nere i källaren och städade klart det sista.

När jag städat klart stack jag och mamma ner till stan, hade några ärenden jag var tvungen att fixa, bland annat köpa lite linnen till usa, frysa gymkortet vilket förövrigt inte avändts alls mycket i sommar och vår - ändring på det! Först stack jag och kollade rean på cirkus sedan stack jag runt i massor med syaffärer för att leta efter ett grönt garn till mammas odd molly tröja, den klassiska, som gått sönder. Sedan stack jag inom hm och gina och sedan till mamma hos frisören. När mamma var klar stack vi inom cirkus och jag köpte en hunky dory tunika/klänning, bilder kommer senare!

Efter stan stack vi till mammas jobb och jag började skriva ut massor med karter på affärer i new york. Sedan satt jag i massagestol x antal timmar på mammas jobb medans han beställde hotell, hyrde bilar o.s.v. inför resan på fredag. Sedan stack vi hem och käkade lax till middag och jag började packa igen.

Städade även undan mitt rum för att i morgon enkelt damsuga över det och fixa det sista innan resan. Nu ligger jag i sägen trött och funderar på att lägga mig!

Blev ingen powerwalk idag, alldeles för mycket att stå i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0