22 juli sommarlov 2009

Ondag - Stockholm.

Jag och pappa började dag i stockholm med att gå o stadshuset på en guidad tur. Lite långtråkigt men det var ganska intressant. Detta var vid 3, vid halvfyra slutade turen så jag och pappa gick och tog en glass. Sedan stack vi till Åhlens city där mamma och peppe var.

Vi höll på och fjanta oss som vi brukar göra. Sedan gick jag upp på dam avdelningen men hittade inget fint. De rear inte ut alls lika bra där som hos ex. Mathilde. Sedan stack jag och mamma inom Hm, Mc donalds där vi träffade pappa och peppe och sedan inom Zara. Efter det tog vi bilen och körde runder en stund innan vi stack hem. Peppe och pappa stack till golfbanan medans jag och mamma stack och handlade inför kvällen.

OBS. Dagen innan hade jag även köpt andra uppföljaren tilL Twilight, eclipse Ljudet av ditt hjärta.

På kvällen åt vi kotlett med kantarellsås. Extremt gott! Sedan såg jag och mamma en typisk tjej/high school film med Ashley Tisdale eller vad hon nu heter. Sedan läste jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0