21 juni sommarlov 2008

Vaknade hyffsat tidigt för att ha gått och lagt mig vid 2-4 tiden. Har ingen aning om när jag somnade. Men jag och pappa bestämde oss för att gå "milen", medans mamma inte "pallade". Tråkigt att hon redan börjar "slappa". Men jag ska få igång henne igen, trots att jag är "sår i öronen" för henne.

Jag och pappa gick "landborgspromenaden" mot Sofiero och in i sofieroskogen, mot rapsfälten, men där vände vi och gick skogen hem. Ganska jobbigt eftersom jag får allergi av Jordgubbar när jag blir varm och dagen innan hade jag käkat typ 2 jordgubbar, så jag fick ritkig klåda. Skitsamma!

När vi kom hem tog jag en svalkande dusch för att få bort klådan och sprang in till Michelle för att hjälpa henne mamma. Nu var klockan ca 4. Vi var bjudna på middag hemma hos henne. Vid 4 käkade vi. De blev fläskottlet med potatisgratäng och baugette för min del. Sen kollade jag och Michelle på filmen "The hot chick" eller vad den nu hete. Matthew Lawrence är SÅÅÅÅ snygg i den filmen, ellerhur? :) Sen blev det efterrät, mindre onyttig chokladkaka. Sen fick jag och michelle för oss att sticka till "Hemmakväll" och köpa godis, sagt och gjort. Sen kollade vi på filmen "What happens in Vegas". Sen gick jag hem och la mig.

Innocent OCH NU ÄR JAG VAKEN! VAKNADE VID HALV 11!

...antar att alla tänker "intresseklubben antecknar". Men jag har faktiskt sagt innan att "dagboken" är "min" kategori, som en dagbok. Så om ni inte vill läsa detaljer i mitt liv ska ni nog skippa inlägg med datum. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0