20 juni sommarlov 2010

Vaknade upp vid halv 9 tiden och åt frukost, frallor från igår, supergoda! Sedan kollade jag film, bloggar och allmänt satt vid datorn. Kollade på en sjukt knäpp film (vafan michelle? haha) european gigolo, fast den var ganska kul, skrattade jättemycket. Sedan bakade jag, snäll som jag är, scones till peppe som inte kan göra någoting. Så satt vi och käkade scones. Sedan började jag half packa och planera, det har jag nog sammanlagt gjort i 1 dag nu bara för att jag är så förväntansfull! Jag kollade även på Catch and release och bokade och fixade inför usa. Sedan vid 8 tiden stack jag ut och gick 4 km och sedan stack jag hem till Sara för att hämta henne. Då gick vi strandpromenaden till Laröd och kollade på solnedgången och pratade om att världen hade varit bättre om alla gav komplimanger, visst blir man glad av det?

Sedan stack vi hem till mig och kom till mig vid halv 11 tiden, då hade jag varit ute och gått i 2 timmar, Cajsa-hurtig. Vi åt scones och drack te, jättemysigt. Sedan stack Sara hem, hon skulle jobba dagen efter. Jag började kolla Catch and release igen och satte mig vid datorn. Morgondagen kommer dock bli fullsmäckad med saker att fylla sommarlovsdagboken med och resterande veckor i Usa. Har varit vagt med händerlser senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0