20 juli sommarlov 2008

Söndag - sex and the city maraton
Jag, Emma & Elin hade disney maraton för någon vecka sedan, kommer ni ihåg? Idag blev det i allafall SATC maraton.

Vi vaknade vid 11, jag hade somnat vid 12, (stack hem vid 11), vi gick om jag glömde skriva det. Vi käkade frukost, satte oss vid datorn. Nu var klockan tpy 2, vi dega som fan.

Då ringde disa och frågade om vi ville komma hem till henne m. sara & ida och kollade SATC. Såklart vi ville det, så vi var där inom 30 minuter. Vi bakade kladdkaka, käkade lunch och köpte grädde till kladdkakan.

Sen kolllade vi x antal avsnitt. De är typ bara 20 minuter långa. Så det blev några stycken. Vid 20 i 7 stack jag hem för att käka. Blev kotlett m. kantarell sås. Mumsens! :)

Sen bestämde vi nu vid 8 att vi ska på fest tll västra berga. Ska bli kul. Tror nog inte att jag känner många där! Så lite nytt folk. Synd bara att jobb väntar på oss i morgon! men det blir som det blir. Vi är trots allt ENSAMMA nu!

Puss på fest. (fjortis låter jag lite som en va?).

Kul har jag i allafall!o ch jag ska inte försvara mig, för såhär är jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0