20 augusti sommarlov 2008

Onsdag - deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg.

Vaknade vid 9 av att jag hade dåligt samvete, mina vänner (inte jag & sara) hade stökat ner där vi var dagen innan och det visste jag redan. Jag kände att de var fel de hade gjort och att de är mitt ansvar att plocka upp om inte dem gör det, så jag & sara stack dit på morgonen för att plocka upp skiten. Sen mådde vi mycket bättre.

När vi kom hem kollade vi på 2 filmer, sov och käkade till klockan 3. Sen stack sara hem, så degade jag som satan o.s.v. Försökte städa o.s.v. Sen satte jag på en film "I could never be your woman".

Jag la mig vid 8 men somnade inte fråns vid 12 ganske. Det där skolnärverna sitter fortfarande kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0