2 augusti sommarlov 2009

Det var ganska fint väder på min namnsdag, haha. Jag är en tönt som verkligen håller koll på allting som har med att fira. Jag och mamma gick ner till stranden och stannade där ända till 4.

Jag läste bok, käkade glass, lyssnade på musik och solade. Dock fick jag inte så mykcet färg då solen ofta var täckt av lite lättare moln, eller att jag låg med boken i ansiktet. Haha!

Sedan stack vi hem och vi körde för att kolla vart mitt dagis jag ska jobba på ligger. Sedan stack vi och handlade. När vi kom hem gjorde vi mackor jag älskar! Sedan käkade jag glass och läste. Sedan gick jag ut och gick med Sara.

Walk n talk. Sedan gick vi hem till mig och drack varm choklad med grädde. Sedan läste jag lite innan jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0