19 juni sommarlov 2008

Vaknade vid 10 och kom på att jag var tvungen att gå ner till ProCivitas och fixa med ansökan (vill söka in till nv på ProCivitas, samtidigt som jag söker in till Nv på Olympia). Så gjorde vid mig, käkade frukost och stack ner till stan och var där strax innan 12. 12 gick Viktoria på lunch, tjejen som skulle fixa grejen med ProCivitas. Efter några samtal var det fixat.

Sen fikade vi på ExpressoHouse och lämnade ansökan i ProCivitas brevlåda. Sen stack jag till stan och did some shopping @ Hm's. Jag fick med mig hem:

Brun väska (98) - som jag har använt som skolväska under ettan på procivitas, bruna shorts (49,50) och svarta shorts (98), allt från hm.

Sen när jag skulle cykla hem öppnade himlen sig så jag blev genomblöt! Men jag kom hem, värmde mig och degade. Gjorde även Smoothie till mig och Peppe (bror). Träffade michelle en stund innan jag och mamma skulle gå ner till stan för att frysa våra frisk och svettis kort.

Sagt och gjort, vid 4 stack jag och mamma ner till stan. Var hemma drygt en timma senare.

Stack ganska snabbt in till Michelle :D Och nu sitter vi här. Nu ska jag vara en GOD VÄN och umgås avec Michelle! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0