19 juli sommarlov 2009

Söndag - Sommarfest.

Jag och emma var ganska trötta eftersom vi somnade sent dagen innan och gjorde inte så mycket på morgonen. På eftermiddagen vid 3 tiden började vi göra vid oss inför sommarfesten på kvällen med släkten. Vid halv 5 tiden stack vi hem till mormor och morfar för att träffa kusinerna julia (emma) och hennes föräldrar, kusinen hanna och hennes föräldrar, mormor och morfar och min familj.

Vi åt gott, både förrätt, middag och efterrätt. Gott gott! Innan kaffet hade vi traditionella lekar och priser. Mormor och emma vann. Mormor vann biobiljett och emma vann prydnassaker.
Jag och morfar teamade, dock förlorade vi.


Jag, Kattis, Morfar, pappa, Hanna, Maria, Emma, Julia och Richard.

jag, hanna, emma, kattis, maria, (mamma i bakgrunden) och julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0