19 augusti sommarlov 2008

Tisdag - träning, os, häng & häng...

Började med att jag & emma stack ut och tränade, sprang 3 km och styrka.

Sen kom Elin, Sara, Disa, Emma och jag hem till mig för att kolla på os och käkade lunch, fiskgratäng. Sen hängde vi i trädgården, sen uppe på mitt rum. Sen bestämde vi oss för att handla chokladpudding till kvällen!

Efter att vi hade handlat stadck jag hem och käkade, sen kom Sara. Vi myste, snackade och var inne på internet till ja.. vi bestämde oss för att sticka ut till lite folk som var i skogen. Där var Malin, Mira, Ellen, Emma, Disa, Johan, Marko, Henke, My & Calle (säkert någon jag har glömt), sen kom Tim, Micke, Elin, Josefin, Maggie, Martina, Alice, Thea, Elin, Iris m.fl. Vi snackade o.s.v. Halv 3 stack jag & sara hem till mig och snackade och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0