18 juni sommarlov 2009

Tordag - stan med Rebecca

Idag stack jag till Stan med Rebecca som jag inte hade träffat på år och dag. Stött på henne på stan då och då, men vi hade inte umgåtts på länge. Det var med Rebecca jag hade spelat tennis tillsammans med innan jag slutade med tennisen.

Vi gick i en massa butiken, jag köpte ett par vita låga converse, en plattång från Gama och en skjorta på Gina tricot som jag kunde ha när jag stack och seglade.

(DAGEN INNAN- när jag var på stan med Emma köpte jag en söt klänning från hm).

Sedan
fixade jag även mina Ray ban som hade böjts och så fikade. Sedan var vi duktiga som gick hem till mig, där vi bakade en morotskaka som vi åt av. Sedan var Rebecca tvungen att gå hem och jag var tvungen att göra vid då mina kusiner skulle komma.

På kvällen kom kusinerna. Vi satt och kollade på Simpel life med Paris Hilton och Nicole RIchie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0