18 juli sommarlov 2008

Fredag - fest hos "Gutte"
Började som vanligt på jobbet klockan 9. Fick skjus av Julias mamma. Vid 12 slutade vår s.k. "chef" typ, så nu är vi ensamma :)

Jag fick surfa runt på Hemköps hemsida efter nummer på affärer. Det var dock mycket bättre än att ringa tycker jag. Eftersom det är något jag inte tycker om.

Sen stack vi hem vid halv 3, lite tidigare eftersom det var helg. Vi tog bussen hem, men det började regna. Men skit samma!

Hemma vilade jag, trött som attsingen. Sen stack jag o emma ut till väla (shoppingcenter) för att handla lösnaglar till mig, byta ett på byxor och handla hamburgare. Mamma körde oss dit eftersom vid efter 50 minuter (!!!) endast hade kommit till maria station som ligger halvvägs till väla.

Sen stack vi snabbt hem för att hämta vad vi behövde till kvällen, sen stack vi hem till julia. Förfest, sen upp till Dalhem till "Gutte" på fest.

Träffade vänner jag inte träffat på länge såsom ida, danne, henke, adam o.s.v. så det var trevligt!

Sen stack jag & emma (hahahaha) hem till oss, vi bor grannar. Buss till statena (EMMA) där mamma kom o hämtade oss. Och nej, på de senaste inläggen låter jag som mammas flicka, men det är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0