17 juni sommarlov 2008

Vakande vid 11 och gick milen, kusinerna hade redan stuckit mot Österrike eller var nu Sverigematchen idag ska gå (Hemifrån till Maria Park ut på rapsfältet mot Sofiero och in i skogen och sen hem). Rundan tog 1 h och 35 minuter. När vi kom hem la vi oss ute för det var helt ok väder och solade, masserade varandra och käka smoothie, musigt värre. Ska ge recept på smoothie senare idag! Håll utkik! SUPERGOD!

Sedan satte jag mig vid datorn och segade resten av dag till klockan 5 ungefär då vi käkade, det blev kyckling med makaroner och tsatziki, muums! Nyttight också, förutom makaronerna. (tsakzikin var inte så farlig den heller faktiskt).

Sen kom Elin hit en sväng innan träningen (jag vet inte om det var före eller efter maten) men hon hälsade i allafall på, det var trevligt. Sen satte jag mig vid datorn ingen, jag är SÅÅÅN datornnörd, speciellt när det är dåligt väder.

På kvällens stack jag in till emma med Elin. Vi skulle kolla Dh,men det är säsongsuppehåll, det tråkigaste som finns! :( DH som nyss hade börjat ingen!

Anyways, blev trött och stack hem. Kollade slutet av Frankrike - Italien matchen, slutade 0-2. Grattis Italy!

 

 

 

Sen stack jag och mamma upp till mig för att kolla "Wedding Planer". Superbra film, passar mig PERFEKT i samken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0