17 juli sommarlov 2008

Torsdag - Andra dagen på jobbat, breakdown!
Kom till jobbet kl 9, tog bussen som julia missade. Satte igång med att ringa. men helt plötslig fick jag värsta breakdown o började gråta en massa, kunde verkligen inte ringa folk.

Men efter lite "mentalt stöd" haha, kom jag på fötter igen! Kändes skönt. Jag har verkligen inte fattat att jag tycker det är såååå obehagligt att snacka med folk man inte känner, speciellt inte när det är så pass otrevliga, speciellt till en person som bara frågar en fråga för att företaget senare ska skicka smakprover.

Jaja... The eyes on the price!
Jobbade till kl.4. Ganska skönt att dagarna inte är superlånga, ca 7 h om dagen. Sen kom Julias mamma och hämtade oss. Sen dess har jag suttit vid datorn, kollat vad jag har missat o.s.v.

Jag kommer inte palla skriva ikväll, men nu vet ni i allafall var jag håller hus! Nu ska jag kolla på film. Sen kommer antagligen jag kolla ännu en film, sen sova eller käka ngn god kvällsmat! Skriver i morgondagens dagboksinlägg vad som väntades!

Puss på att jag inte ska jobba 3 veckor. :) Dock kanske detta gör att jag inte kommer kunna köpa min systemkamera. :S Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0