17 augusti sommarlov 2008

Söndag.
På förmiddagen gjorde jag inte alls mycket, fixade med min cykel som jag ska sälja. Sedan städade jag lite uppe på mitt rum, bloggade lite o.s.v.

Sen stack jag för att hämta kläder hos Vickanför jag skulle jobba för henne på HIF. Sen stack jag hem och dega tills jag stack vid 4. Jobbet slutade klockan 7. Då stack jag hem och käkad med familjen. Efteråt stack jag & emma ut och gick 5 km, tog oss 1 h :S Jajaja...


Sen stack jag hem, satte mig vid datorn och degade tills jag dog. Kom hem från promenaden kl 10, satt vid datorn till klockan 11. Sen la jag mig och kollade på film till klockan 12.

Gick upp idag vid 8 (jobbade). Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0