16 juni sommarlov 2010

Vaknade vid 9 tiden, kollade lite på datorn som vanligt när man har lov. Käkade frukost och vid 11-tiden drog jag ut och solade. Vid 3-tiden mötte jag upp Elly på stranden och solade där i ca 1h. Tror solen tog extremt mycket då för den kändes ingenting och brände mig i ansiktet :[ Sedan stack vi hem till mig och solade lite till (visste inte att jag hade bränt mig, haha). Sedna kollade vi kläder och sånt. Sedan la vi oss ute igen och jag somnade med ansiktet i solen. Vid 6 tiden var Elly tvungen att dra.

Jag satt och käkade mackor för att jag skulle dra ut och springa. Gick inte så bra då jag fick håll av mackorna så sprang bara 3 och gick resten. Sedan satt jag vid datorn (nerd) och käkade lasange. Sedan satt jag vid datorn till 10 tiden då jag och mamma kollade Dear John.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0