16 augusti sommarlov 2008

Lördag - träning, "sol" & kräftskiva.

Jag började dagen med att dega, dega, dega. Jag väntade på emma eftersom vi skulle ut & träna. Solen var där så jag la mig ute på terassen och solade. Sen stack jag och emma ut & sprang. När vi var klara stack vi dir. ner till stranden (gröningen) och "solade" i kylan. Handlade godis och lite sånt onyttigt. Sen stack jag hem vid 5 och duschade, vilad eoch gjorde vid mig.

Halv 7 stack jag hem till Emma (grannen) på kräftskiva, goooottt!!! Käkade chips till förätt, sedan kräftor sedan skitgod efterätt!!! Varm chokladsås till vaniljglass + någon god tårta!

Sen snackade jag & emma, kollade snapsvisor, och spelade guitarhero!

Puss på kräftor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0