15 juni sommarlov 2008

Vaknade av att Michelle skulle sticka hem men somnade snabbt om igen och vaknade igen vid 10 tiden kanske. Degade ända till kl. 1 då jag och Emma bestämde oss för att sticka ut och träna.

Vi gick till bongården mellan pålsjö och maria park, sedan sprang vi hem eftersom det började regna. men sedan slutade så vi fortsatte med styrkeövningar.

Sen träffade jag michelle och satte mig vi datorn och gjorde denhär bloggen (devote). kollade på filmen I´m Sam. den var bra! Sevärd. Fast en aning seg i slutet.

(om ni inte fattar är det för att detta är som min dagbok. jag kommer skriva från mitt eget perspektiv och inte tänka på vem som läser).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0