15 juli sommarlov 2008

Tisdag - stan, sedan jobb på HIF

Vaknade vid 10, ganska tidigt, men jag var trött dagen innan eftersom vi hade åkt bil hela kvällen o.s.v. Så vid 10 gick jag upp.

Jag skulle fixa en del saker på stan, så när peppe & vix´s kom med frallor, efter det stack jag & mamma ner på stan vid 12 tror jag klockan var då.

Jag köpte:
- 2 Odd Molly trosor Då:700 kr Nu: 209 kr. Typ. I allafall 70 % rabatt!
- En svart kofta.
- Ett par svarta jeans.

Sen träffade jag Julia (som jag jobbar med), så gick vi för att träffa Disa & träffade Mira och följde med henne till Wayne´s & träffade Emma, Zowie & Malin.Många namn?

Sen stack jag hem för att jag vid mig, käka o.s.v. inför kvällen. Vid 6 var jag & vix´s tvugna att dra till hif.

Vi ställde oss vi Exklusive ingången och släppte in alla gäster. sen satte vioss o kollade på första halvlek, HIF - AIK, sen bjöd vi gästerna på fika. Sen kollade vi resten av Matchen. En bra sådan!! HIF vann dessutom. Även om dommaren hade DÖMT mål på en självklar OFFSIDE, men han DÖMDE TILLBAKA!

Sen stack jag & Vix´s hem till henne för att fixa lite grejer, sen hem till mig. Snälla mara skjutsade oss. Sen sov jag förmodligen. Gjorde vid mig lite inför första dagen på jobbet.

Puss på HIF-jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0