14 juli sommarlov 2009

Jag hade ju köpt Twilight dagen innan... så gissa vad jag spenderade dagen med att göra?

Vädret var fint idag så jag bestämde mig för att fortsätta läsa New moon, när jag hörde din röst. Jag är helt inne i Twilightböckerna. Innan tänkte jag att jag skulle vänta och läsa dem tills jag hade sett filmerna. Men efter att en viss person hade avslöjat lite för mycket satte jag mig ner och började läsa böckerna. I'm stuck...

Det var även fint väder så jag låg ute och solade. Dock är det väldigt jobbigt att ligga ute och sola och läsa samtidigt. Nu låter jag väldigt bitter, men jag blir så svettig och yr eftersom det är vindstilla uppe hos oss... så jag kan inte koncenterar mig på boken.

Jag skulle egenteligen träffa michelle men hon kom inte för ens sent på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0