13 juni sommarlov 2009

Lördag - Tjejmiddag hos Sara

Jag vaknade och tänkte tillbaka på förra sommarlovet när jag låg där första morgonen och tänkte att "... snart börjar skolan... och nu har jag bara haft någon timmes sommarlov... men snart börjar skolan" bla bla bla. Tänkte samma tanke denna dag.

Men inte spilla tid, jag satte mig och spelade mitt nya sims 3 som jag blev helt fast i! Jag spelade hela förmiddagen ända tills jag blev tvungen att göra vid mig. Ellen och Sara skulle ha tjejmiddag eftersom de hade fyllt år.

Det serverades god mat med gott sällskap. Jag stannade tills 2 på natten då vi hade suttit uppe de tjejer som var kvar och pratat om mysiga saker. Väldigt trevliga tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0