13 juli sommarlov 2009

Måndag

Jag och mamma hade pratat om att sticka till Ängelholm, så idag gjorde vi det. Vi cyklade till Maria station där vi tog tåget till Ängeholm. Vi gick först till Lita vars rea började den dagen (det hade jag ingen aning om, och det är en av mina favoritaffärer, snacka om ödet!).

Sedan köpte jag New moon (När jag hörde din röst). Vi köpte även supergoda körsbär och åt på Graffiti. Bakad potatis. Sedan stack vi till pappas jobb och jag övningskörde hem. Jag körde till Maria station där vi hade våra cyklar och vi såg någon sorts brand. Det visade sig vara soptippen som brann...

Sedan kom MIchelle hem till mig på kvällen, vi kollade på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0