12 augusti sommarlov 2008

Tisdag - "jobb" & michelle!
Jag vaknade vid halv 11 men degade länge, skulle jobba idag. Men jag hade inte gjort vid mig och var klar fråns vid 12. Då stack jag ut och för att göra vid allt som det skulle vara o.s.v. Men det var inte värmluftspistoren som man måste ha där! Så jag fick gå in igen... Peppe hade tagit den. Så jag började göra vid saker som jag ska sälja på blocket. Mitt akvarium, ridsaker & en cykel. För pengarna vill jag köpa skor från Gojane. Men det får vi se hur det blir med det!

Sen bad jag mamma om mer arbete eftersom de inte gick att fixa det jag egenteligen skulle fixa. Så jag fick putsa en del fönster, men det var bra det med! Fast då hade vi inte hushållspapper, men det fick jag låna av sussane. Sen kom michelle med in, då snackade vi om allts om har hänt o.s.v. Sen stack hon hem. När jag var klar stack jag hem till Michelle, men vi gick ungefär in på dir hem till mig. Satte oss vid datorn. Sen stack jag hem till Ulf med mamma för att lämna en sak till deras staket som jag hade pajjat för att tag sedan ;o Och så fick jag min lön! :D Klockan var ganska mycket och michelle var hemma hos oss, men vi stack inom peppe och hämtade varmluftspistolen och även inom hemköp och köpte bravo juice till mig :D Sen stack jag hem igen till michelle som satt här och väntade. Elly var också här och skulle hämta/lämna lite saker från gårdagen.

Sen satte jag och Michelle oss och kollade film. Men HON blev godissugen så vi stack hem till henne och hämtade oboy. Och glass hemma hos mig. Sen stack hon hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0