10 juli sommarlov 2009

Jag vaknade väldigt tidigt, kl 11 speciellt eftersom jag hade somnat så sent. Jag fick verkligen lust att sticka ut och springa så jag stack ut och sprang. När jag kom hem gjorde jag vid mig och stack ner till stan vid 4 tiden. Där träffade jag en kompis, Felice som jag inte hade träffat på länge.

Sedan stack vi till stan, jag för att ladda mobilen, kolla lite eftersom jag inte hade varit på stan på väldigt länge. Sedan hämtade min pappa mig för att köra oss (Marcus, Hannes, Felice och Jag). Vi var bjudna till Frida som hade poolparty. Dock tyckte jag att festen blev lite incest. Jag och Felice stack hem till mig och kollade film. Mårgan Pålsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0