10 juli sommarlov 2008

Torsdag - Back on road.
Idag stack vi till stockholm, dock degade vi och kom inte iväg från vid 12.
Från Linköping till stockholm tog det ca 2 timmar så vi var inne i stan vid 2 kanske.

Mamma & pappa släppte av mig och michelle i stan för att vi skulle få så mycket shopping som möjligt! Vi gick nere under Nk där vid gallerian runt cubus, sture? kanske?

I allafall... sen efter att vi hade shoppar tog vi varsin hamburgare och fortsatte shoppingen!!
Jag köpte:
- gladiatorinspirerade skinnskor från Vagabond
- protmonä från vagabond
- sjömansinspirerad tubtop i blå/vit randig från Gina Tricot
- Serisfärgad tunika från French Connection (lämnade tillbaka)
- Armband + halsband i silver från Hm
tror det var allt.

Sen stack vi upp till Åhléns city för att fika medans vi väntade på mamma & pappa. Sen kollade vi runt där tills de stänge. Då stack vi hem utmattade!


När vi kom hem packade jag & michelle upp våra saker och sätte oss och kollade på film, det blev "You, me and drupee" tror jag :)
Sen käkade vi kotlett m. potatis och sov! ZZZZZZ!

Puss på shopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0