1 juli sommarlov 2009

Tisdag

Hela dagen tänkte jag på hur snabbt veckan kommer att gå (och den gick super snabbt, olyckligvis). Helt plötsligt vart det lördag igen och vi var tvugna att lämna tillbaka båten. I allafall åkte vi till Solta denhär dagen. Men först åkta vi från det fina vädret till moln. Men efter att ha åkta en bit blev det fint väder igen och jag och peppe satt på den lilla jollen bakom båten och solade. Fyfan vad solen tog där. Det var extreamt skönt och halva kroppen låg på gummibåten och andra delen i vattnet. Det svalkade skönt medans vi for fram genom vattnet. Sedan stannade vi vid en viadukt och badade och kollade fiskarna i vattnet. Vi var här förra gången vi seglade också, så vi gjorden en favorit i repris. När vi hade badat bestämt vi oss för att lägga till i en hamn vi solta.

När vi kom i land gick jag och Niklas och kollade på alla resturanger och bestämde oss för den finaste för den såg godast ut. Och så gott som vi åt på den resutragen och jag aldrig ätit (förutom 1 gång när jag var i London tillsammans med familjen och min brors dåvarande flickvän. Vi var hemma hos Ellas bror och åt rostbiff med potatisgratäng, det var det godaste jag någonsin ätit).

Sedan spelade vi kort. Som alltid. och åt Kinderägg. haha


Denhär bilden är tagen på bryggan på solta. Jag tyckte den var så söt, för kolla pojken som tittar fram, är han nyfiken eller vad? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0