1 juli sommarlov 2008

Alla tjejer som hade sovit över vaknade hemma hos mig vid 11. Vi käkade och såg att det blev fint väder. Så vi bestämde oss för att sola & ha det gött hemma hos Elin.

Vid halv 3 gick jag & disa hem till Elin, dock gömde vi oss i hennes rum & skrev meddelande på hennes blogg. Men hon visste redan att vi var där, skit samma!
Vi sola, bada, softa o.s.v Allt man ska göra en sommar!!

Sen stack jag hem för att käka o.s.v. Sen ner på gröningen med tjejerna som käkade pizza. Vi yrade runt & såg snygge glassmannen som jag numera kommer kalla honom.

Sen stack jag hem & kollade gamla bilder. finns dock inte på denhär datorn, men jag ska visa en dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0