1 augusti sommarlov 2009

Vaknade vid 11 tiden och fortsatte att läsa Eclipse, slutet är extremt bra. Vid 12 tiden kom Susanne och sa till mig att göra vid mig för att vi skulle ut och springa. Jag käkade frukost och stack in till Susanne vid halv 1. Vi tog en runda på ca 5,5-6 km. Jag var helt slut när vi kom hem!!! Antaligen för varmen, eller för att jag hade ätit frukost så nydligen eller för att jag ar nyvaken.. eller för att vi höll ett högt tempo helt enkelt!

Sedan stack jag med mamma ner till stranden för att sola vid 1 tiden. Jag läste ut twilight, åt räkmacka och lyssnade på musik. Sedan stack jag hem men var utelåst så jag satte mig och lyssnade på musik. Sedan kom mamma, jag gjorde vid mig och vi stack till väla för att handla bok 4 Break dawn... inkl lördagsgodis. Sedan stack vi hem och käkdae B&J och läste.

Sedan stack jag in till Michelle och umgicks med henne och Ina (hennes lillasyster). Sedan skulle dem käka, så jag hängde med dem. Sedan stack jag in till mig och käkade. Sedan stack jag in till Michelle igen och kollade på tv. Sedan stack jag, Michelle och Ina hem till mig. Jag vila medans Ina höll på med mina kläder och Michelle satt vi datorn. VÄLDIGT SOCIALA!

Sedan drog de hem och jag skrev dagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0