Lördag

Godmorgon. Haha. Jag antar att om ni kollar ritkigt noga i min blogg kan ni se vad jag har spenderat min morgon till att göra. Jag har skrivit dagbok över alla dagar i USA, men för att hålla resan för mig själv och mina föräldrar så delar jag faktiskt inte med allt. Jag känner att det faktiskt är för personligt vilket jag aldrig annars brukar göra. Men ni kan läsa vad vi gjort och vad vi sett, i största del. Det mest turisktiska man ska göra. Saker jag köpt kommer ni få se bilder på och självklart saker vi gjort också! Bilket från empire state building m.m. kommer upp. Kanske idag? Eftersom det är dåligt väder i lilla helsingborg. Men först ska jag se klart snabba cash. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0