29 juli sommarlov 2010

Vaknade vid 12 tiden och käkade frukost. Sedan körde jag och pappa till väla på ärenden. Jag fixade galgar då shoppingen från usa måste hängas upp, hehe. Sedan körde vi runder, jag var tvungen att övningsköra och jag tar vart enda tillfälle i akt. Första gången jag körde inom max och drive in. Det var vid 3 tiden som lunch, jag tog en cheeseburgare med mozarellasticks, så himla goda! Vid 4-5 tiden kom vi hem och då var det bara att göra vid sig, fixa sig lite och sticka till Disa. Där var det jag, Sara, Disa och Julia. Vi käkade, jag en korv och lite fläskfilé. Sedan stack jag och Sara och handlade frölingens kladdkaka. Vid 11 tiden stack vi ner till stan för att se Hoffmaestro på stora scenen. De va sjukt bra! Jag och Sara drog 5 minuter innan det skulle sluta för att få se dem bakom scen. Där vi stod kom två andra killar från falun, ganska jobbiga men tack vare dem fick vi en framfar av trumpelkillen i bandet! De spelade från halv tolv till ett, kan förstå att de är Sveriges bästa liveband. Vid 2 tiden kom mammsen och hämtade oss. Gick hem och la mig på direkten då jag skulle till Felice morgonen därpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0