28 juni sommarlov 2010 - USA

Jag åt bagels till frukost, de jag hade köpt dagen innan. Sedan gjorde vi ordning oss och lånade Kjerstins bil för att åka norr upp genom vindestriken, napa valley och där omrking. Jag somnade eftersom jag fortfarande hade lite brist på sömn, jetlaggad som jag var. Vaknade vaknade då och då. Vi skulle vända och köra highway 1 tillbaka men det tog oss en lång bit innan vi hittade en väg som gick till kusten. Vi åkte highway 1 ner till San Francisco igen och den vägen är den vackraste väg jag någonsin åkt, inte sjävla vägen, haha, utan utsikten. Under dagen hade vi sett golden gate, redwood, seda range os.v. Dock var highway 1 väldigt krokigt och jag blev väldigt illamående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0